Επιστολή Δημοσχάκη προς Κεραμέως
Written by Μελίνα Ντισλιάν on 19/02/2021
Σε κοινοβουλευτική παρέμβαση προέβη ο βουλευτής κι Επίτιμος Αρχηγός της Ε.Α, Αναστάσιος Δημοσχάκης προς την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως και τον Υφυπουργό Παιδείας Άγγελο Συρίγο, διαβιβάζοντας τα στοιχεία που απέστειλε ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας ΔΠΘ (Ν.Ορεστιάδα), Σπύρος Κουτρούμπας.
Τα στοιχεία αυτά αφορούν στο πλήθος των αναμενόμενων εισακτέων στα εν λόγω τμήματα του ΔΠΘ, με τις προϋποθέσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως αυτές διαμορφώνονται με το πρόσφατο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.
Συγκεκριμένα ο βουλευτής έθεσε το ζήτημα της βιωσιμότητας των τμημάτων καθώς τα στοιχεία είναι αποκαρδιωτικά και προαναγγέλουν την απαξίωση των Σχολών.
Παράλληλα ζήτησε σε έγκαιρο χρόνο να ληφθούν μέτρα που θα αφορούν συγκεκριμένα τα Τμήματα των ακριτικών περιοχών, όπως ο Έβρος.
Υπογράμμισε παράλληλα ότι η μη έγκαιρη αντιμετώπιση του ζητήματος θα έχει τεράστιες συνέπειες στην περιοχή η οποία είναι αντιμέτωπη με πολλά άλλα προβλήματα και προκλήσεις.
Σημείωση: Χθες (18/2) στο πλαίσιο της σύγκλησης της Κ.Ο. της ΝΔ ενημέρωσε σχετικά κατά την παρέμβαση του για το θέμα αυτό τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:
ΠΡΟΣ : Υπουργό Παιδείας κ Νίκη Κεραμέως /Υφυπουργό Παιδείας Άγγελο Συρίγο,
Αξιότιμη Υπουργέ,
Αξιότιμε Υφυπουργέ,
Σε συνέχεια της χθεσινής (09/02) ομιλίας μου επί του νομοσχεδίου του Υπουργείο Παιδείας με τίτλο ««Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος» σας αποστέλλω συνημμένα τα στοιχεία που έλαβα από τον Κοσμήτορα της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας ΔΠΘ, κ. Σπύρο Κουτρούμπα.
Τα στοιχεία αφορούν στο μέλλον των δυο τμημάτων του Δημοκριτείου στην Ν.Ορεστιάδα και πώς αυτό διαμορφώνεται σύμφωνα με τον νέο ν/σ.
Παρακαλώ για τις ενέργειές σας εν’ όψει της ολοκλήρωσης της διαδικασίας ψήφισης του ν/σ και προτείνω έναν επανασχεδιασμό επί χάρτου, για την επιβίωση των τμημάτων ΑΕΙ των ακριτικών περιοχών.
Εκτιμάται ότι η μη άμεση αντιμετώπιση του ζητήματος θα έχει τεράστιες συνέπειες όχι μόνο στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της περιοχής αλλά και σε όλη την περιοχή του Β/Έβρου, με τις προκλήσεις και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει.