Συνεργασία φωτιά για Black Eyed Peas και Shakira!
Written by Heat Radio Newsroom on 07/12/2020
Συνεχίζοντας το εκρηκτικό, παγκόσμιο, τεράστιων διαστάσεων comeback τους, οι 6 φορές βραβευμένοι με βραβείο Grammy, πρωτοπόροι Black Eyed Peas ανεβάζουν την θερμοκρασία για ακόμα μία φορά, ενώνοντας τις δυνάμεις τους με την τραγουδίστρια-τραγουδοποιό από την Κολομβία και πολλές φορές βραβευμένη με Grammy και Latin Grammy, Shakira για την παρουσίαση του επίσημου music video, για το νεότερο single τους “Girl Like Me”. Το τραγούδι είναι το πρόσφατο banger από τον 8ο ολοκληρωμένο δίσκο τους “Translation”.
Διατηρώντας περήφανα την φήμη τους για τα μεγαλειώδεις βίντεο κλιπ τους, οι Black Eyed Peas και η Shakira παρουσιάζουν ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα με μία φρέσκια χορογραφία. Αυτή είναι οι πρώτη συνεργασία μεταξύ τους και σίγουρα μία αξέχαστη στιγμή και για τις 2 πλευρές. Το trio ανέβασε την αγωνία των fans όταν ανακοίνωσαν το νέο music video στα Billboard Latin Music Awards και σίγουρα παρέμειναν πιστοί στην υπόσχεσή τους παραδίνοντας για ακόμα μία φορά ένα σπουδαίο αποτέλεσμα. Το “Girl Like Me” έχει ήδη ξεπεράσει τα 15.7 εκατομμύρια streams.
To “Translation” έχει ήδη ανθίσει ως ένα παγκόσμιο φαινόμενο, με τους Black Eyed Peas να σκοράρουν τρία Νο1 hits στο US Latin Radio, με τα τραγούδια “Mamacita” με τον Ozuna και την J. Rey Soul, “Ritmo (Bad Boys For Life)” με τον J Balvin και “Feel The Beat” με τον Maluma.
To album όμως, έχει κατακτήσει και τις ψηφιακές πλατφόρμες. Το “Ritmo” έχει εδραιωθεί ως το τραγούδι του συγκροτήματος με τα περισσότερα views και streams με πάνω από 928 εκατομμύρια streams και 860 εκατομμύρια YouTube views. To “Mamacita” ακολουθεί με 419 εκατομμύρια streams και 264 εκατομμύρια YouTube views. Μέχρι στιγμής συνολικά τα tracks του δίσκου έχουν συγκεντρώσει πάνω από 2.8 δισεκατομμύρια streams και views.
Τώρα η Shakira έρχεται για να φέρει το δικό της ακαταμάχητο στοιχείο στο βίντεο κλιπ αλλά και την γενικότερη συνεργασία καθώς είναι μία από τις Top 5 καλλιτέχνιδες του YouTube αφού ήταν η γυναίκα τραγουδίστρια με τα περισσότερα views στην πλατφόρμα το 2017 και το 2018.